ЦЕНТУМ м.Шепетівка

Меню сайту
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 34
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Психологічна служба

Блог практичного  психолога Антонюк Н.О.

Основні завдання психологічної служби системи освіти України

на 2017-2018 навчальний рік:

- збереження і зміцнення психічного, фізичного здоров’я та соціального благополуччя всіх учасників навчально-виховного процесу: вихованців, учнів, батьків (законних представників), педагогічних працівників;

- організація просвітницької роботи та проведення спеціальних занять, семінарів, тренінгів, де б надавалась інформація про нормативно-правові засади професійної діяльності, діяльність працівників психологічної служби та їх роль у забезпеченні високої ефективності освітніх реформ;

- врахування права дитини, її здібностей, потреб та інтересів, на практиці реалізуючи принцип дитиноцентризму;

- врахування вікових особливостей фізичного, психічного і розумового розвитку дітей; 

- необхідність навчати дітей справлятися зі стресом та напругою, розкривати потенціал кожної дитини;

- формування свідомого і відповідального ставлення зростаючої особистості до побудови власної освітньої і майбутньої професійної траєкторії;

- надання повноцінної психологічної та соціальної допомоги кожному учню, який опинився в складній життєвій ситуації та перебуває в деструктивному середовищі, допомагати батькам таких дітей;

- надання повноцінної освіти дітям із особливими освітніми потребами, здійснення психологічного і соціального супроводу всіх учасників навчально-виховного процесу в умовах інклюзивного навчання;

- профілактика насильства та жорстокої поведінки, серед дітей та при поводженні з ними;

- профілактика і корекція відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку вихованців, учнів, студентів.

 

Основною метою діяльності Шепетівського  міського ЦЕНТУМ на 2017-2018 н.р. є:

 надання якісної позашкільної освіти;

 формування патріотичної свідомості учнів, вихованців;

 створення умов для гармонійного розвитку національно свідомої, високоосвіченої, життєво компетентної творчої, здатної до саморозвитку та самовдосконалення, готової до життя і праці в інформаційному суспільстві;

 формування екологічної грамотності вихованців, учнів, слухачів на основі компетентнісного підходу;

 задоволення потреб вихованців у професійному самовизначенні та творчій самореалізації;

 формування у вихованців, учнів, слухачів свідомого й відповідального ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих, навичок безпечної поведінки;

 удосконалення системи пошуку, розвитку і підтримки обдарованої учнівської молоді;

 підвищення професійної компетентності педагогів у сфері національно-патріотичного, екологічного виховання;

 розширення взаємодії та співпраці із загальноосвітніми навчальними закладами в рамках реалізації концепції «Нова школа».

 

Основною метоюдіяльності ЦЕНТУМ – створення умов для інтелектуального і творчогорозвитку та вихованняекологічноїівалеологічноїкультуриособистості.  

 

Пріоритетні завдання психологічної служби ЦЕНТУМ

- забезпечувати психологізацію навчально-виховного процесу;

- сприяння адаптації дітей та учнівської молоді до умов навчання у позашкільному закладі;

- захист психічного здоров’я учасників навчально-виховного процесу;

- здійснення психологічного супроводу всіх учасників навчально-виховного процесу в умовах інклюзивного навчання;

- профілактика алкоголізму, наркоманії, ВІЛ, СНІД, протиправної поведінки, насильства над дітьми, протидія торгівлі людьми;

- підвищення психологічної культури вихованців, батьків, педагогів;

- формування у вихованців, учнів національно-патріотичної свідомості;

- допомога адміністрації та педагогічному колективу у створенні оптимальних умов для розвитку особистості вихованців, враховуючи їхні індивідуальні інтереси, здібності, нахили, обдарування;

- виявлення рівня творчої обдарованості вихованців закладу та надання допомоги керівникам гуртків у розробленні програм індивідуальної роботи з обдарованими дітьми;

- самоосвітня діяльність та вдосконалення форм та методів психологічної діяльності;

- налагодження і систематична підтримка зв’язків з практичними психологами та соціальними педагогами ЗНЗ у забезпеченні наступності і послідовності у вивченні індивідуальних особливостей дітей;

- здійснення професійної орієнтації підлітків, допомога їм у самовизначенні та особистісному розвитку;

- формування в учнів орієнтацію на здоровий спосіб життя;

- забезпечення умов комфортного розвитку особистості;

- профілактика поширення негативних явищ алкоголізму, наркоманії, насильства, злочинності серед учнівської молоді засобами позашкільної освіти;

- здійснення посиленої соціально-педагогічної підтримки з метою подолання негативних психологічних наслідків, подій, що відбуваються в країні, враховуючи складну соціально-політичну ситуацію, що посилює тривожні настрої в суспільстві, страхи, розчарування (стресові та посттравматичні стани тощо), для всіх учасників навчально-виховного процесу;

- надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги постраждалим, переселеним, біженцям, членам їх сімей і родичам загиблих в ході АТО. Забезпечити належний супровід як дітям і окремим людям, так і цілим соціальним групам.

Основні напрями розвитку психологічної служби закладу

- розвиток та вдосконалення психологічної служби закладу;

- здійснення психологічного супроводу навчально-виховного процесу; 

- розширення співробітництва з органами охорони здоров’я, інспекціями у справах неповнолітніх,  соціальними службами сім'ї , молоді та спорту, засобами масової інформації, громадськістю, іншими зацікавленими організаціями та відомствами;

- посилення співпраці з практичними психологами інших навчальних закладів міста.